dslreports logo
site

All Forums Hot Topics Gallery
spc

spacer

how-to block ads

Search Topic:
uniqs
8075
share rss forum feed

Rambytes

join:2006-05-27
Saint-Jean-Sur-Richelieu, QC
reply to goozak

Re: Illico 2 disponible partout au Québec à partir

ouin hier vers 6h30 je crois (de memoire)... Mais c'etait pas long...

Moi j'ai quand meme juste hate d'avoir le filtre du guide et la prise CA a l'arriere.... pour le reste je peux vivre avec!

BingoRingo

join:2010-03-29
Gatineau, QC
kudos:1
Reviews:
·voip.ms
reply to Samus Aran

said by Samus Aran:

dans les options tu peux empecher la barre de widgets de s'afficher a l'allumage mais tu peux pas les modifier

C'est bien ce que je croyais, merci.

GuiGQc

join:2012-02-22
Gatineau, QC
reply to Samus Aran

said by Samus Aran:

avant d'appeler, va voir dans les settings, Paramètres d'équipment, assure toi que la résolution est bien en 1080i

Wow... C'était vraiment ça le problème haha. J'me sens vraiment nul.
J'viens de me rappeler que j'avais eu un problème de disque dur corrompu la semaine passé qui m'a forcé à reformater. Les setings se sont donc réinitialisé à 480.

Merci, tout est règlé maintenant! Que c'est beau

Stew_Katz

join:2012-07-19
H1H1H1
reply to chosebine

Yeah having to apply the filter every time I turn on my terminal is rather annoying to say the least. Kind of makes me regret jumping into the new firmware right away.

If anyone figures out if there is a way to get the filters to stick, please advise!

GuiGQc

Gatineau, QC

said by Stew_Katz:

Yeah having to apply the filter every time I turn on my terminal is rather annoying to say the least. Kind of makes me regret jumping into the new firmware right away.

If anyone figures out if there is a way to get the filters to stick, please advise!

It's better than not having filters at all...

And the only we we found to fix it is either downgrade to Illico 1, or program it in a "smart remote control" like Logitech Harmony or something.

Stew_Katz

join:2012-07-19
H1H1H1

said by GuiGQc:

It's better than not having filters at all...

And the only we we found to fix it is either downgrade to Illico 1, or program it in a "smart remote control" like Logitech Harmony or something.

I agree having filters is better than not having any...

However, with the old illico, we didn't need to apply filters as it would show subscribed channel by default rather than having to apply a filter EVERY TIME you turn on the receiver!

GuiGQc

Gatineau, QC

I don't remember channels being hidden on Illico 1... Was it a permanent option in the settings?