Tell me more x
, there is a new speed test available. Give it a try, leave feedback!
dslreports logo

All Forums Hot Topics Gallery
spc

spacer

Search Topic:
uniqs
2250
share rss forum feed

MrBabou

join:2006-08-16
Gatineau
reply to bluex

Re: [Cellulaire] Can it possibly be...??? A good plan from video

said by bluex:

What is that $10 rebate? I can't see listed anywhere on the website. Is it through retention?

It's a rebate you get when having a combo of services. All the big companies have them (Bell, Rogers, Videotron...). When we got the cell phone, it was our fourth service with Videotron, and it looks like it can get you a $10 rebate per month for 24 months. I didn't even know before I asked the sales rep if there was something for me for now having a 4th service.

Rickkins

join:2004-04-05
Mtl, Canada
reply to Rickkins
Well...just 'pulled the trigger', to coin a ridiculous phrase...

vitesse

join:2002-12-17
Saint-Jean-Sur-Richelieu, QC
Reviews:
·Electronic Box
·voip.ms
·Bell Sympatico
·Videotron
reply to GuiGQc
said by GuiGQc:

said by Rickkins:

Is there a catch...???

Le réseau de vidéotron n'est pas aussi bon que Rogers et Bell.

c'est sur que la couverture est pas aussi fulgurante, mais regarde leur carte de couverture, c'est pas si mal

»www.sensorly.com/fr/map/2G-3G/CA ··· m_302500
--
Connection: ElectronicBox 60mbps / 3mbps
Bilingual DSLR ElectronicBox Forum: »Electronic Box

DrAkO
Premium
join:2005-11-06
Montreal-Nord, QC
Personnellement dès que je peux je reprend un cell chez Vidéotron, j'avais jamais eu un aussi bon réseau qu'avec eux. Rien de comparable à la bouette de Telus actuelle.

GuiGQc

join:2012-02-22
Gatineau, QC
Merci pour le lien!

said by DrAkO:

Personnellement dès que je peux je reprend un cell chez Vidéotron, j'avais jamais eu un aussi bon réseau qu'avec eux. Rien de comparable à la bouette de Telus actuelle.

Peut-être que le signal de Telus est moins fort, mais il couvre plus de région que Vidéotron entouka.

DrAkO
Premium
join:2005-11-06
Montreal-Nord, QC
Peut-être, tout dépend de tes besoins, personnellement, tant que ça couvre le grand Montréal (incluant Nord et Sud de l'île) et Victoriaville, je suis comblé !

TurboLed

@cooptel.qc.ca
reply to Rickkins
Les SMS c'est une technologie du passé. Avec un téléphone intelligent, inutile d'utiliser des SMS (sauf pour écrire à quelqu'un qui n'a pas de Smartphone) Et dans l'alternative vous pouvez envoyer des SMS gratuitement en installant un appli : Google Voice, HeyWire, et j'en passe.