| reply to diskace
Re: New pricing 2013 - Nouveau prix 2013 Merci pour l'ajout de bloc, et merde aux 2 rigolos qui mon emmerdé pour m'a question sur les achat de bloc... |
|
|
|
 | reply to diskace What is the availability like for Ontario? I am very interested in DSL. Is the dry loop fee gone for Ontario as well? How will I know if I can get your service where I live. Thanks! |
|
 | reply to diskace Pas de illimité 30 ou 60 Mbits ... dommage  |
|
 | reply to diskace Very interesting....  |
|
 | reply to diskace said by diskace:said by gnumantsc:I'm happy for you guys Diskace. FINALLY EBOX HAS LAUNCHED VDSL! 
Why such a price discrepency between Quebec and Ontario? Because competition is higher in Ontario on pricing/speed and we negotiated better rates so we pass the saving to our clients instead of banking the extra profit. Negotiated? Isn't this the same offer Bell made to all wholesale ISPs? -- MNSi Internet - »www.mnsi.net |
|
 vitesse join:2002-12-17 Saint-Jean-Sur-Richelieu, QC | reply to diskace No Bell sumited different tarrif for Ontario and Quebec.
Rogers is more agressive than videotron, so Bell sell is service cheaper in ontario. |
|
 Reviews:
·Bell Fibe
·ELECTRONICBOX
| reply to diskace Wow that is quite the differences between the provinces O_o
The good news is Bell is being aggresive with FibeTV which forces people to take their internet (situation I am about to be in). Videotron will find themselves needing to be more competitive eventually |
|
 Reviews:
·ELECTRONICBOX
| reply to diskace Bonjour,
vous devriez changer votre slogan de votre page daccueil:
Electronicbox "une entreprise Québécoise SANS les valeurs de chez nous"
je suis vraiment gêné que votre annonce tarifs 2013, sur ce forum soit seulement en Anglais et je m'agace que ce soit apparemment votre langue préférée pour beaucoup de communication.
je ne suis pas contre l'anglais, mais le français devrait être prioritaire dans vos messages avec, ensuite une traduction en anglais.
Pas fort, pas fort.. |
|
 Hyrules join:2006-07-19 Gatineau, QC kudos:1 Reviews:
·FreePhoneLine
·Videotron
·ELECTRONICBOX
| reply to diskace Le message envoyé à tous les clients en PDF est bilingue. C'est juste l'annonce ici. DSL Reports est à l'origine un forum de discussion anglais. On est chanceux que les modérateurs tolèrent le français parce qu'ils y sont pas obligé. -- - Technicien en informatique [A+] - Chasseur d'orage |
|
 SHY0x27Premium join:2010-06-21 Cote Saint-Luc, QC Reviews:
·ELECTRONICBOX
·Videotron
| reply to tgva24001 said by tgva24001:Bonjour,
je suis vraiment gêné que votre annonce tarifs 2013, sur ce forum soit seulement en Anglais et je m'agace que ce soit apparemment votre langue préférée pour beaucoup de communication.
je ne suis pas contre l'anglais, mais le français devrait être prioritaire dans vos messages avec, ensuite une traduction en anglais.
Pas fort, pas fort.. Why don't you take your political crap and shove it where the sun don't shine! It has no place here!
Comprend tu mon ami? -- cogito ergo manducare »ELECTRONICBOX 60/3 for $55 and proud of it! Take that Videotron and stuff it! |
|
 Reviews:
·Bell Fibe
·ELECTRONICBOX
| reply to diskace The entire blog on the company site is in French:
»www.electronicbox.net/blog/gen/n···013.html
While I'm sure the missing french in the post itself was an oversite, the main attraction of these new rates are for Ontarians
There is no Quebec law that needs to be adhered to on DSL reports. DskAce usually posts in french |
|
 diskaceElectronic Box CEOPremium,VIP join:2002-02-21 | reply to zacsaunders said by zacsaunders:What is the availability like for Ontario? I am very interested in DSL. Is the dry loop fee gone for Ontario as well? How will I know if I can get your service where I live. Thanks! yes but for FTTN upgrade or new install FTTN (legacy remain on old rates). You can email sales or call in to check it out. Also the Bell website will tell you what kind of speed your address can receive. -- Electronic Box Inc. - Jean-Philippe Béïque Ebox forum »ELECTRONICBOX |
|
 Reviews:
·TekSavvy Cable
·Videotron
| reply to SHY said by SHY:said by tgva24001:Bonjour,
Pas fort, pas fort.. Why don't you take your political crap and shove it where the sun don't shine! It has no place here! Comprend tu mon ami? Bien d'accord avec toi .... bien profond! |
|
 Reviews:
·ELECTRONICBOX
| Je suis billingue, francais de souche, et je préfère les méssages en anglais. Comme tout le monde l'à dit, le émail est dans les deux langue, leur site est dans les deux langue, et ICI, sur DSLREPORTS, c'est l'anglais d'abords.
So if you're not happy my friend, you're free to leave. |
|
 | reply to diskace Btw Diskace, you haven't answered my post on the first page. Would you mind doing that ?  |
|
 diskaceElectronic Box CEOPremium,VIP join:2002-02-21 | reply to zaedas99 said by zaedas99:J'ai envoyé mon courriel aussitôt que j'ai vu l'annonce xD.
Diskace, est-ce que c'est okay si j'ai envoyer ma demande a sales@... ?
Merci de me répondre!
P.S : C'est combien de temps normalement pour être upgradé au nouveau profil? oui c'est ok
le 1ier du mois prochain si c'est fait avant le 6 janvier sinon 1ier mars si c'est fait après 6 janvier. -- Electronic Box Inc. - Jean-Philippe Béïque Ebox forum »ELECTRONICBOX |
|
 | est-ce que je devrais appellé immédiatement pour faire l'upgrade ou le e-mail que j'ai envoyer hier est suffisant? |
|
 | reply to diskace Finalement j'ai appellé... j'ai attendu pendant 1h10 mais au moins j'ai mon tgv 60 pour février ! |
|
 Hyrules join:2006-07-19 Gatineau, QC kudos:1 | reply to diskace Moi j'ai envoyer mon courriel avant le 6 so je devrais avoir mon upgrade pour février quand on va me répondre. -- - Technicien en informatique [A+] - Chasseur d'orage |
|
 | reply to diskace par pure curiosité
qu'est ce qui empeche de nouveaux profils ?
genre 60/1 50/1 et autres -- Viens jouer avec nous WwW.HainyaH.com |
|