dslreports logo
site
 
    All Forums Hot Topics Gallery
spc

spacer




how-to block ads


Search Topic:
uniqs
5041
share rss forum feed


state
stress magnet
Premium,Mod
join:2002-02-08
Purgatory
kudos:6

1 recommendation

[request] New Feature: Who's watching you...

On your buddies page you now have the ability to see who's watching you as well as who you're watching...




names have been changed to protect the gullible...


grobinette
Southeast of disorder
Premium,Mod
join:2001-01-27
Springfield, VA
kudos:2

Re: New Feature: Who's watching you...

LOL, that's interesting. Now if it would only show who is ignoring you
--
Team Discovery


wafen
Mr woogie
Premium,MVM,Ex-Mod 2006-14
join:2001-02-01
Maplewood MN
kudos:1
said by grobinette:

LOL, that's interesting. Now if it would only show who is ignoring you

I believe if someone is ignoring you it does show.
--
Join Team Helix! Help Us Find A Cure! Get the FAQs!


DrewCapu
Giant Diehard

join:2001-12-19
California
reply to state
haha!

In quite a few cases though, I don't even remember why I started watching.

I'm surprised there are even a few ppl watching me.


delenn13
De gustibus nil disputandum
Premium,MVM
join:2006-03-02
Ridgeway, ON
reply to state
Awwww....Now I can't be a stalker in cognito!!!!!



Actually that's a good feature..I like it.


DrewCapu
Giant Diehard

join:2001-12-19
California
dslr is gonna turn into a matchmaking site now.
ROFL

New upcoming premium feature: Watched By blocking


dandelion
Premium,MVM
join:2003-04-29
Germantown, TN
kudos:5
reply to state
I had no idea!

/opens her eyes, turns around, stares and smiles

For all those watching, have added you to my buddies list so if want taken off just IM me.



Bill
Premium,VIP
join:2001-12-09
reply to state
Good find.

I'm kind of surprised at some of my watchers...


Rob A
Avoiding Opera 15
Premium
join:2005-01-17
Pompton Plains, NJ
reply to state
Wow, wasn't expecting that.


dadkins
Can you do Blu?
Premium,MVM
join:2003-09-26
Hercules, CA
kudos:18
reply to DrewCapu
Hmmm... I have 53 people watching me.


fatness
subtle
Premium,ex-mod 01-13
join:2000-11-17
fishing
kudos:14

2 recommendations

reply to state
I feel so loved. Or targeted.

Hmmm, I'll go with "loved".


grobinette
Southeast of disorder
Premium,Mod
join:2001-01-27
Springfield, VA
kudos:2
said by fatness:

I feel so loved. Or targeted.

Hmmm, I'll go with "loved".
I feel so lonely
--
Team Discovery


sortofageek
Runs from Clowns
Premium,Mod
join:2001-08-19
kudos:23

2 recommendations

reply to dadkins
said by dadkins:

Hmmm... I have 53 people watching me.
Good information. I'll rest easier now that I know people are keeping an eye on you.

--
My Folding@Home Farm * Join Team Helix? * I am praying for Rebekah.


Weirdal
Premium
join:2003-06-28
Grand Island, NE
kudos:21
reply to state
awe, this takes all the mystery out of the buddy system

though one does suprise me.


aefstoggaflm
Open Source Fan
Premium
join:2002-03-04
Bethlehem, PA
kudos:7
Reviews:
·PenTeleData
·Verizon Online DSL

2 edits
reply to state
Thank you for that nice feature.

I am watching yock See Profile. What can I say? I am a Linux/Open source fan and he/she is linking to (off site) All Things Unix

I am being watched by exocet_cm See Profile and I have no idea why.
--
Please use the "yellow (IM) envelope" to contact me and please leave the URL intact.


Weirdal
Premium
join:2003-06-28
Grand Island, NE
kudos:21
said by aefstoggaflm:

Thank you for that nice feature.

I am watching yock See Profile. What can I say? I am a Linux/Open source fan and he/she is linking to (off site) All Things Unix

I am being watched by exocet_cm See Profile and I have no idea why.
nice to know.
--
DSLR tools | Journal | SBKRadio



mjf
" "
Premium,Mod
join:2000-08-05
New Orleans, LA
kudos:3
reply to Weirdal
said by Weirdal:

awe, this takes all the mystery out of the buddy system

though one does suprise me.
Just start watching them and you become instant buddies!

Just think of it as your groupie list.


justin
..needs sleep
Australian
join:1999-05-28
kudos:15
Reviews:
·iiNet

1 recommendation

reply to dadkins
said by dadkins:

Hmmm... I have 53 people watching me.
You actually have a lot more but it doesn't bother to show people who have been away from the site for more than a month or something. If they come back, the list could get longer.


dadkins
Can you do Blu?
Premium,MVM
join:2003-09-26
Hercules, CA
kudos:18
Cool!

Thanks Justin!

Turbocpe
Premium
join:2001-12-22
IA
reply to wafen
said by wafen:

said by grobinette:

LOL, that's interesting. Now if it would only show who is ignoring you

I believe if someone is ignoring you it does show.
Are you sure about that? I don't think that is the case? If it isn't the case, I'd rather know if I'm being ignored than being watched.


DrewCapu
Giant Diehard

join:2001-12-19
California
Why? It's not like they'll notice anything you try to tell them

Turbocpe
Premium
join:2001-12-22
IA
said by DrewCapu:

Why? It's not like they'll notice anything you try to tell them
On that same reason, why would it matter to know if you're being watched by a member?

Only reason why I think it would benefit to know if you're being ignored, is so that I know if I send them a PM, they actually read it, rather than it just going to a black void without any notice.

Mele20
Premium
join:2001-06-05
Hilo, HI
kudos:5
reply to mjf
said by mjf:

said by Weirdal:

awe, this takes all the mystery out of the buddy system

though one does suprise me.
Just start watching them and you become instant buddies!

Just think of it as your groupie list.
But why does the right column say Buddies List? That is NOT my buddies list. That is my watched list. I watch only so that I have that right hand column for IMs (like we used to have). But some of the members on that list are NOT Buddies. That should say Watched List to be accurate.
--
"If you want to do DRM on a PC then you need to treat the user as the enemy." Ross Anderson in "`Trusted Computing' Frequently Asked Questions"

»www.msfirefox.com/


kim
That Chick
Premium,Mod
join:2001-03-25
ON
kudos:8
Reviews:
·Cogeco Cable

1 recommendation

reply to dadkins
said by dadkins:

Hmmm... I have 53 people stalking me.
Hi cutie
--
Choose heaven for climate, hell for society.


hopeflicker
Capitalism breeds greed
Premium
join:2003-04-03
Long Beach, CA
kudos:1
LOL,
I think Kim and Dadkins has something going on. Dakins, you better come clean with your bookmarks
--
I have an imaginary friend, and his name is God.


La Luna
RIP Lisa
Premium
join:2001-07-12
Warwick, NY
kudos:3
reply to state
Holy crap, who are all those people?? LOL!!

Seriously, I don't recognize half of them.


hopeflicker
Capitalism breeds greed
Premium
join:2003-04-03
Long Beach, CA
kudos:1

1 edit
said by La Luna:

Holy crap, who are all those people?? LOL!!

Seriously, I don't recognize half of them.
It's because you're a girl, i think.
Lol, you have internet crushes or stalkers. LOL
--
I have an imaginary friend, and his name is God.


La Luna
RIP Lisa
Premium
join:2001-07-12
Warwick, NY
kudos:3

1 recommendation

said by hopeflicker:

said by La Luna:

Holy crap, who are all those people?? LOL!!

Seriously, I don't recognize half of them.
It's because you're a girl, i think.
Lol, you have internet crushes or stalkers. LOL

--
~~Well, I think you're crazy, I think you're crazy, I think you're crazy, just like me...~~



AB
Premium
join:2006-04-04
Leesburg, VA
kudos:3
reply to state
As my old friend Sun-Tzu said in his magnificent book "The Art of War":
"Keep your friends close, but your enemies closer."


kim
That Chick
Premium,Mod
join:2001-03-25
ON
kudos:8
Reviews:
·Cogeco Cable

2 recommendations

reply to hopeflicker
said by hopeflicker:

LOL,
I think Kim and Dadkins has something going on. Dakins, you better come clean with your bookmarks
There's nothing clean about his bookmarks
--
Choose heaven for climate, hell for society.